1 czerwca 2014

Jeszcze troszkę, tylko troszkę!

Witam!
Nie trudno zauważyć, że od dość dawna mnie tutaj nie było. Cóż, mam kosmiczny semestr i nie znajduję czasu nawet na porządny sen. Przepraszać nie będę, gdyż studia są dla mnie obecnie najważniejsze. Niemniej zaraz po sesji zamierzam wrócić, bo mnie samą szlag trafia, że na tyle czasu musiałam z tego zrezygnować. Zrezygnować zarówno z prowadzenia bloga, jak i czytania waszych, co pewnie większość zauważyła, bo od bardzo dawna niczego nie skomentowałam. Z wielką przyjemnością to jednak nadrobię... w lipcu.
Trzymajcie za mnie kciuki, bo jeśli uda mi się wywalczyć wolny wrzesień, to i czasu na pisanie wygospodaruję więcej ;-)
Do zobaczenia już wkrótce!

2 komentarze:

  1. No, no, jest informacja! ;)
    Jako, że ja to wszystko już wiem, za dużo się tam nie wypowiem. Wiesz, że trzymam kciuki jak i wiem, że wszystko pozaliczasz, jak się należy ;D W końcu Uchiha dostaje wszystko, czego chce, nie? A przynajmniej większość...

    A tak na marginesie, to Ci powiem w sekrecie (;p), że po tytule miałam nadzieję na... erotycznego shota. Tak jakoś mi takie myśli nasunęły się, po jego przeczytaniu (tytułu, rzecz jasna).
    A na maila powolutku odpisuję.
    Trzym się,
    Inata Shinjitsu

    OdpowiedzUsuń
  2. Martwiłam się, że chcesz usunąć bloga, ale uff ^^
    Życzę Ci powodzenia na sesji. Dasz radę!
    Mam nadzieję, że lipiec szybko nadejdzie, nie mogę się doczekać C;

    OdpowiedzUsuń